Mikor egy angol nyaral...

Mikor egy angol nyaral...

Avagy: Részletek a Thomas Cook angol utazási iroda panaszkönyvéből...

Az 1841-ben Thomas Cook üzletember által alapított vállalatnak szállodák, üdülőtelepek, légitársaságok és sétahajók voltak a tulajdonában, amely 2019-ben csődbe ment. Egyes források szerint a feljegyzések innen származnak, más források viszont különböző értékelésekre hivatkoznak, amelyből összeválogatták. Bárhogy is, derűs percek következnek. 

1. "Nem lenne szabad megengedni a félmeztelen napozást a tengerparton. Nagyon zavaró volt a férjem számára, aki csak pihenni akart."

2. "Indiai Goa-i nyaralásom alkalmával undorodva tapasztaltam, hogy szinte minden étterem curry-t kínál. Nem szeretem a fűszeres ételeket."

3. "Spanyolországba mentünk nyaralni, és gondot okoztak a taxisofőrök - mivel mindannyian spanyolok voltak."

4. "Lefoglaltunk egy kirándulást egy vízi parkba, de senki sem mondta, hogy saját fürdőruhát és törölközőt kell magunkkal vinni. Feltételeztük, hogy az ár tartalmazza."

5. "A strand túl homokos volt. Mindent ki kellett mosnunk, amikor visszatértünk a szobánkba."

6. "Megállapítottuk, hogy a homok nem olyan, mint a brosúrában szereplő homok. Az Ön prospektusában a homok fehér színű, de ez inkább sárga volt."

7. "A lusta Puerto Vallartato-i boltosok délutánonként bezárnak. Szieszta időszakban gyakran kellett volna vennem dolgokat - be kell ezt tiltani."

8. "Senki nem mondta nekünk, hogy halak lesznek a vízben. A gyerekek féltek tőlük."

9. "Bár a prospektus szerint teljesen felszerelt konyhát tartalmaz az ár, a konyhafiókban nem volt tojásszeletelő."

10. "Azt hiszem, a prospektusban meg kellene magyarázni, hogy a helyi kisbolt nem árul megfelelő kekszet, például pudingkrémest vagy gyömbéres dióst."

11. "Az utak egyenetlenek és rögösek voltak, ezért nem tudtuk elolvasni a helyi útikönyvet az üdülőhelyig tartó buszozás során. Emiatt sok mindenről nem volt tudomásunk, ami szórakoztatóbbá tette volna nyaralásunkat."

12. "Kilenc órába telt mire hazarepültünk Jamaicából Angliába. Az amerikaiaknak csak három óra kellett, mire hazaértek. Ez igazságtalannak tűnik."

13. "Összehasonlítottam az egy hálószobás lakosztályunkat a barátaink három hálószobájával - és a miénk lényegesen kisebb volt!"

14. "A kiadványban az állt: Az üdülőhelyen nincs fodrász. Gyakornok fodrászok vagyunk és úgy gondoljuk, hogy ott tudták ezt és ezért tovább várakoztattak minket kiszolgáláskor."

15. "Amikor Spanyolországban voltunk, túl sok volt a spanyol. A recepciós spanyolul beszélt, az étel spanyol volt. Senki nem mondta nekünk, hogy ennyi külföldi lesz."

16. "Kint kellett állnunk és elkapnunk a csónakot és nem volt rajta légkondicionáló."

17. "Utazásszervezőként kötelessége lenne felvilágosítani minket a zajos vagy rakoncátlan vendégekről, mielőtt utaznánk."

18. "Megcsípett egy szúnyog. A brosúra nem említett szúnyogokat."

19. "A menyasszonyommal két ágyat kértünk, amikor lefoglaltunk, de ehelyett egy king-size ággyal ellátott szobába kerültünk. Most felelősségre vonjuk és szeretnénk, ha megtérítenék az abból  a tényből eredő kárunkat, hogy terhes lett. Ez nem történt volna meg, ha olyan szobába kerülünk, mint amelyet lefoglaltunk."

Ez is érdekelhet: britek a könyvesboltban vagy magyar éttermi panaszok

Kiemelt kép: Mr. Bean nyaral